I can not spend my time to much on that (/this/)

Jag hade planerat att skriva ett långt inlägg men sen kom jag på, som rubriken lyder, att jag inte har tid med det för jag är inte klar med min terminsplanering :/ . Jag längtar tills nästa termin för då får jag ligga i fas igen, åtminstone någon vecka och förhoppningsvis hela terminen. Jag och Karin, Julia, Hanna och Petra ( tror det var dom) har gjort ett avtal att alla måste ligga i fas hela terminen, och om vi klarar det ska vi typ ha en stor fest som belöning =). Så ja, jag måste, måste, måste hålla mig i fas ännu längre än bara för en liten stund.  Här kommer lite vårbilder som jag fotade någon dag efter skolan  har inte bilderna på den här datorn :/

 

Det har var ett utkast som jag inte hade lagt in, men ni får läsa det nu...Snällt va?

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0