Fast i skolan

Idag blev jag fast i skolan. Vet inte vad som hände men jag kunde inte gå ut iallafall. Men som tur var det inte "fast" på riktigt alltså inlåst, utan det var liksom jag som var fast. Själva jag. Resten får ni klura ut själva. Jag kunde iallafall inte gå ut från skolan förräns halv fem så när jag kom hem var det typ middag direkt. Crêpes. Efter det gick jag in på datorn och försökte hitta inspiration till vad min tidning skulle heta, eftersom jag inte kunde komma på något eget namn. Alltså, jag gör en tidning i svenska  projektsteget i skolan. Eftersom jag absolut inte hittade något som kunde vara till hjälp så fastnade jag vid Facebook istället. Alltså: Jag hann inte jobba lika mycket med skolarbete som det var tänkt denna eftermiddag.  Så går det ibland ofta...:/ 
Nu ska jag gå och titta på något kuligt tv-program, sedan kl 22.00 ska jag sova :) ( har bestämt mig för att lägga mig en timme tidigare än vad jag brukar för att bli piggare på dagarna)

P.S Vad tycks om den så kallade "designen"? I och för sej är det en färdig designmall på blogg.se men ja...duger den eller vad tycker ni jag ska förbättra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0