Idrottsdag

Idag har jag ingen vanlig skoldag utan jag har idrottsdag istället. Man fick välja mellan olika aktiviteter och då har jag valt klättring. Det valde jag förra året också, för de andra alternativen var typ tråkiga. T.ex promenad, skridskor, bowling och bad. Ofta man väljer promenad framför klättring :O? Iochförsej fanns det skidor i kungsberget också, men det vågade jag inte göra :S Det är nämligen så att jag inte har åkt så mycket skidor förutom långfärdskidor. I opistade backar...

Så klättring fick det bli och det blir säkert kul! Jag bär av om en timme ungefär!


Klättercentret i Telefonplan


Det här är alltså vad jag ska ägna mig åt idag...wiiieee (hömhöm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0