Sprittztt

Idag gick en av strängarna till min gitarr sönder. Sprittztt lät det ;) Sedan var min gitarr en sträng fattigare och min hand ett snäpp rikare på smärta. Ja, alltså fingrarna klämdes på något sätt, men så farligt var det probably not :) I skolan ligger jag väldigt mycket efter men det vill jag inte tänka på nu...:/
En "fluga" som gick idag i skolan var den där kalle-saken. Ni vet "kalle,kalle,kalle,kalle,ouups,kalle, oups,kalle,kalle,kalle,kalle". Sen ska man göra något med händerna också typ...

Eller sa man verkligen ops? det kanske var något annat men strunt samma.

JAG HAR FÅTT VETA VART JAG SKA FÅ ÅKA PÅ SOMMAREN. DET BLIR GREKLAND OCH ST.PETERSBURG.

Har aldrig varit på något av dom ställena förut men det blir säkert kul. Riktigt säkert

(Tänkte ladda upp lite sommarbilder men min dator ville tydligen inte det. Då får det väl bli utan då!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0