Första doppet

Idag hade Alicia födelsedagsfest och då kom några släktingar som Pia, Oma,Opa, Wanja, Jörgen och Martin som är ett halvt år gammalt ungefär. Först fikade vi och sedan gick vi till Kanaan där vi skulle bada. För mig var det första doppet men jag vågade hoppa från tornet till och med :D Haha, mycket modigt...
Vid Kanaan träffade jag även Hanna, Amie, Maja och Jacqueline från skolan.

Efteråt gick vi hem och åt marockansk och indisk kycklinggryta. Sedan åkte alla hem men oma och opa stannade kvar. Vi skulle nämligen sedan åka till ikea för att införskaffa en garderob till mej. Det var någon modell där man kunde kombinera lite hur man ville men det var svårt för mig att bestämma hur jag ville ha det. Till sist blev det ändå bra med ett skåp i ek, dörr i "ek och frostat glas", två svarta hyllor, en klädstång, smyckeskrokar, två vita lådor och två ekfärgade lådor. Så nu vet ni det :)
Det var lite roligt efteråt när vi skulle packa in allt för det fick inte riktigt plats i bilen, men det gick ändå. Vi fick dock anpassa oss lite, jag satt framåtlutad i framsätet utan bälte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0